DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: Referent w Dziale Administracji
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
- Dobra organizacja pracy;
- Dokładność i skrupulatność;
- Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa pracy;
- Znajomość przepisów obowiązujących w muzealnictwie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny;
- Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
- Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy.
Warunki pracy:
- rodzaj umowy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełny etat;
- miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego;
- ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- stabilne zatrudnienie.
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Muzeum Tatrzańskiego, Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane, lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumtatrzanskie.pl w terminie do dnia 22.02.2021 r.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Zakopane, 10.02.2021 r.
PLIKI DO POBRANIA: