DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: kierownik działu administracji
Wymagania
- Preferowane wykształcenie wyższe;
- Znajomość przepisów obowiązujących w muzealnictwie;
- Umiejętność administrowania nieruchomością
- Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania zespołem;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Dyspozycyjność;
- Dokładność, inicjatywa i konsekwencja w działaniu;
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie na kierowniczym stanowisku;
- Znajomość przepisów BHP;
- Znajomość przepisów prawa pracy.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny;
- Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
- Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy
Warunki pracy
- rodzaj umowy – umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełny etat;
- miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego;
- ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- stabilne zatrudnienie.
Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane, Droga na Koziniec 8 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumtatrzanskie.pl w terminie do dnia 21.04.2021 roku
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Zakopane, 12.04.2021 r.
PLIKI DO POBRANIA: