OFERTA PRACY – Stanowisko ds. Wsparcia Organizacji Wydarzeń

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: ds. wsparcia organizacji wydarzeń

 

1. Wymagania:

  • Wykształcenie min. Średnie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
  • Znajomość obsługi kont na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, itp.);
  • Kreatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia;
  • Elastyczność i dyspozycyjność czasowa związana z charakterem pracy przy organizacji wydarzeń, które odbywają się o różnych porach, w różne dni i w różnych miejscach;
  • Pomysłowość i samodzielność;
  • Dokładność i skrupulatność;
  • Prawo jazdy kat. B.

 

2. Warunki pracy:

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę.
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie, możliwa praca w terenie, poza miejscem zamieszkania, możliwe wyjazdy i wizyty w instytucjach krajowych i zagranicznych.

 

3. Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • Stabilne zatrudnienie;

 

4. Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
  • klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2)
  • osoba, która zostanie wybrana – przed podpisaniem umowy jest zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z KRK o niefigurowaniu w bazie Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

 

5. Zakres obowiązków:

  • Współpraca z działami Muzeum Tatrzańskiego przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych na działalność muzealną;
  • Przygotowywanie samodzielnie lub wraz z działami Muzeum dokumentacji w zakresie niezbędnym do sporządzania aplikacji o dofinansowanie projektów;
  • Wsparcie organizacji wydarzeń, których organizatorem lub współorganizatorem jest Muzeum Tatrzańskie, we współpracy z działami Muzeum;
  • Przygotowywanie umów, harmonogramów, zarządzanie budżetem wydarzeń i wystaw;
  • Organizacja transportów, montaży, nagłośnienia, pozyskiwanie praw i licencji oraz innych działań mających na celu przygotowanie wydarzenia, bądź wystawy;
  • Nadzór nad produkcją wystaw i organizacją wydarzeń, koordynacja zadań i prac poszczególnych pracowników, przydzielanie obowiązków i nadzorowanie działań;
  • Archiwizacja prowadzonej działalności;
  • Zarządzanie kalendarzem wydarzeń, przygotowywanie zestawień, zbiorczych list, harmonogramów wydarzeń;
  • Współpraca z partnerami, współorganizatorami, wykonawcami, zleceniobiorcami, klientami, a także ze wszystkimi działami i samodzielnymi stanowiskami Muzeum;
  • Opracowywanie wniosków finansowych, kosztorysów i preliminarzy wydatków oraz planów zakupu środków niezbędnych do realizacji zadań oraz bezpośrednie kontrolowanie zgodności z nim wydatkowania środków;
  • Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz regulaminów obowiązujących w Muzeum;
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrekcję, a nie będących w sprzeczności z Kodeksem Pracy.

 

Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Organizacyjnym Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane,

ul. Droga na Koziniec 8 , w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. wparcia organizacji wydarzeń lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: kadry@muzeumtatrzanskie.pl, w terminie do dnia 30.04.2025 r. do godziny 12:00. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 20 152 05.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

 

Zakopane, 18.04.2025 r.

Wpisz szukane wyrażenie