OFERTA PRACY – Kierownik Działu Administracji

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: kierownik działu administracji

 

Wymagania

  • Preferowane wykształcenie wyższe;
  • Znajomość przepisów obowiązujących w muzealnictwie;
  • Umiejętność administrowania nieruchomością
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania zespołem;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Dyspozycyjność;
  • Dokładność, inicjatywa i konsekwencja w działaniu;
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie na kierowniczym stanowisku;
  • Znajomość przepisów BHP;
  • Znajomość przepisów prawa pracy.

 

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny;
  • Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
  • Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy

 

Warunki pracy

  • rodzaj umowy – umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • stabilne zatrudnienie.

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane, Droga na Koziniec 8 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumtatrzanskie.pl  w terminie do dnia 21.04.2021 roku

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Zakopane, 12.04.2021 r.

PLIKI DO POBRANIA:

nabor KIER DZIALU ADM [PDF]

Wpisz szukane wyrażenie