OFERTA PRACY – Kierownika Działu Administracji

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO

ogłasza nabór na stanowisko: Kierownika Działu Administracji

 

Wymagania:

  • Preferowane wykształcenie wyższe;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość przepisów prawa pracy;
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
  • Dobra organizacja pracy, inicjatywa i konsekwencja w działaniu, umiejętność zarządzania zespołem;
  • Dyspozycyjność
  • Dokładność;
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie na kierowniczym stanowisku;
  • Znajomość przepisów BHP;
  • Znajomość przepisów obowiązujących w muzealnictwie.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny;
  • Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
  • Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy

 

Warunki pracy:

  • rodzaj umowy – umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • stabilne zatrudnienie.

 

Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane ul. Chałubińskiego 7 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumtatrzanskie.pl  w terminie do dnia 28.06.2020 roku.
 
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
 
Zakopane, 09.06.2020 r.

  


PLIKI DO POBRANIA:

Klauzula.docx

Klauzula.pdf

Oferta pracy_Kierownik ADM_VI 2020.pdf


Wpisz szukane wyrażenie