DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: Referenta ds. wsparcia organizacji wydarzeń
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
- Znajomość obsługi kont na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, itp.);
- Kreatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność;
- Dobra organizacja pracy, inicjatywa i konsekwencja w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia;
- Dokładność i skrupulatność;
- Pomysłowość i samodzielność.
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie w organizacji wydarzeń lub/i pisaniu wniosków o pozyskiwanie środków publicznych (głównie krajowych) oraz rozliczaniu takich projektów;
- Znajomość aktualnych wytycznych i zasad rozliczania projektów finansowanych ze środków publicznych (głównie krajowych);
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny;
- Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
- Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy: pełny etat;
- miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego;
- ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- stabilne zatrudnienie.
Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Administracji Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane, Droga na Koziniec 8, lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumtatrzanskie.pl w terminie do dnia 01.07.2021 r.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Zakopane, 23.06.2021 r.