OFERTA PRACY – Referent w Dziale Administracji

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: Referent w Dziale Administracji

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Dokładność i skrupulatność;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość przepisów prawa pracy;
  • Znajomość przepisów obowiązujących w muzealnictwie;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny;
  • Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
  • Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy.

Warunki pracy:

  • rodzaj umowy – umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • stabilne zatrudnienie.

Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Muzeum Tatrzańskiego, Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane, lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumtatrzanskie.pl  w terminie do dnia 22.02.2021 r.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Zakopane, 10.02.2021 r.

Wpisz szukane wyrażenie