OFERTA PRACY – Referent w Dziale Inwentaryzacji Zbiorów (aktualizacja 19.11.2021)

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: referenta w Dziale Inwentaryzacji Zbiorów

 

Aktualizacja dnia 19.11.2021

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel, Access i Word;
  • Kreatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność;
  • Dobra organizacja pracy, inicjatywa i konsekwencja w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia;
  • Pomysłowość, skrupulatność, dokładność i samodzielność;
  • Prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
  • Znajomość problematyki udostępniania, rozpowszechniania i zarządzania zbiorami muzealnymi;

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny;
  • Kopia dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
  • Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy.

Warunki pracy

  • rodzaj umowy – umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • stabilne zatrudnienie.

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane ul. Droga na Koziniec 8 lub przesłać e-mailem na adres:  biuro@muzeumtatrzanskie.pl  w  terminie do dnia 26.11.2021 r.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów, zastrzegamy również możliwość nie wybrania żadnego kandydata.

Zakopane, 19.11.2021 r.

Wpisz szukane wyrażenie