OFERTA PRACY – Specjalista ds. Inwestycji i Remontów

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. inwestycji i remontów

Wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne.
  • Znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego.
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sektorze związanym z budownictwem.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kat.B.
  • Dobra organizacja pracy, inicjatywa i konsekwencja w działaniu.
  • Dyspozycyjność.
  • Kreatywność, otwartość.
  • Umiejętność pracy w zespole.

 

Zakres obowiązków

Odpowiada za:

  1. Stan techniczny budynków i urządzeń.
  2. Przygotowanie oraz realizację bieżących inwestycji i remontów.
  3. Nadzór nad zabezpieczeniem obiektów przed pożarem i włamaniem od strony budowlano-technicznej.

 

Do podstawowych obowiązków należy:

  1. Opracowanie założeń inwestycyjnych i planów remontów.
  2. Kompletowanie materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej np.: warunki techniczne zabudowy, podkłady geodezyjne, dok. geodezyjna, warunki techniczne, opinie do projektowania itp..
  3. Organizowanie procesu budowy i remontu przez zapewnienie opracowania projektów, uzyskanie wymaganych pozwoleń oraz wykonanie i odbiór robót remontowo-budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych (różne specjalności).
  4. Organizowanie okresowych kontroli obiektów użytkowanych przez Muzeum, zgodnie z terminami określonymi w obowiązujących przepisach.
  5. Prowadzenie dla każdego budynku książki obiektu budowlanego, dokonywanie w nich zapisów dotyczących przeprowadzanych badań i kontroli stanu technicznego remontów i przebudowy, w okresie użytkowania obiektu budowlanego i innych wymaganych prawem.
  6. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie realizowanych inwestycji, sporządzanie umów, pism, dokonywanie niezbędnych zamówień, itp..
  7. Planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu (tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych).
  8. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji projektowej i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonanych w obiekcie w toku jego budowy
    i użytkowania.
  9. Wykonywanie innych prac, nie będących w sprzeczności z zakresem stanowiska.
  1. Zarzadzanie budżetem i harmonogramem inwestycji.
  2. Odpowiedzialność za utrzymanie terminowości oddawanych etapów inwestycji oraz właściwą jakość wykonania.
  3. Okresowe raportowanie i sporządzanie sprawozdań.

Warunki pracy

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę.
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Miejsce pracy: filie Muzeum Tatrzańskiego oraz praca w terenie.
  • Wynagrodzenie zależne jest od doświadczenia, kwalifikacji, wykształcenia i posiadanych uprawnień.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury.
  • Stabilne zatrudnienie.

Wymagane dokumenty

  • CV.
  • List motywacyjny.
  • Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje.
  • Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2).

 

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Organizacyjnym Muzeum Tatrzańskiego,
34-500 Zakopane, Droga na Koziniec 8 , w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. remontów i inwestycji”  lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: kadry@muzeumtatrzanskie.pl, w  terminie do dnia 02.09.2024 r. do godziny 12:00. Decyduje data wpłynięcia ofert do Muzeum. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 535840144.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Zakopane, 22.08.2024 r.

Wpisz szukane wyrażenie