DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: ds. sprzedaży w Dziale Organizacyjnym (prowadzenie e-sklepu)
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie;
- umiejętność negocjowania i organizowania sprzedaży;
- doświadczenie w sprzedaży B2B, B2C;
- znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- dokładność i skrupulatność;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- prawo jazdy kat.B.
Warunki pracy
- rodzaj umowy: umowa o pracę na zastępstwo;
- wymiar czasu pracy: 0,75 etatu;
- miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- stabilne zatrudnienie;
Wymagane dokumenty
- CV;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
- klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2).
Do zadań pracownika należeć będzie
- Obsługa sklepu internetowego muzeum Tatrzańskiego, a w szczególności:
- sprzedaż internetowa wydawnictw, pamiątek, gadżetów, itp.,
- obsługa witryny internetowej sklepiku;
- obsługa klientów;
- kontrola wpłat za dokonane zakupy;
- pakowanie i wysyłka zamówień;
- współpraca z dostawcami (m. in. w zakresie podpisywania umów, negocjacji oferty);
- wypełnianie odpowiednich dokumentów w związku z prowadzona sprzedażą ( przyjęcia a stan – pz, przesunięcia magazynowe – mm, karty stanów magazynowych);
- nadzór nad polityką cenową wydawnictw i gadżetów muzealnych;
- rozliczanie sprzedaży i kosztów wysyłek z Działem Księgowości;
- zamawianie wydawnictw i innych produktów do sprzedaży i ich odpowiednia inwentaryzacja oraz ewidencja;
- poszerzanie oferty sprzedażowej muzeum Tatrzańskiego;
- nadzór nad magazynem wydawnictw, pamiątek, gadżetów do sprzedaży;
- koordynacja zaopatrzenia sklepików Muzeum Tatrzańskiego.
Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Administracji Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane
ul. Droga na Koziniec 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. sprzedaży” lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: kadry@muzeumtatrzanskie.pl, w terminie do dnia 28.08.2023 r.. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 182015205.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Zakopane, 21.08.2023 r.