OFERTA PRACY – Stanowisko ds. wsparcia organizacji wydarzeń

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: ds. wsparcia organizacji wydarzeń

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym praktyczna znajomość Excela i Worda.
  • Doświadczenie w pracy biurowej, w szczególności: przy projektach, opracowywaniu preliminarzy kosztów, sporządzaniu umów.
  • Kreatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia.
  • Elastyczność i dyspozycyjność czasowa związana z charakterem pracy przy organizacji wydarzeń, które odbywają się o różnych porach, w różne dni i w różnych miejscach.
  • Pomysłowość i samodzielność.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Dokładność i skrupulatność.
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Warunki pracy

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę.
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  • Miejsce pracy: Muzeum Tatrzańskie, możliwa praca w terenie, poza miejscem zamieszkania, możliwe wyjazdy i wizyty w instytucjach krajowych i zagranicznych.
  • Zatrudnienie na okres próbny 3 miesięcy z możliwością późniejszego przedłużenia umowy na czas określony.

 

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Wynagrodzenie całkowite brutto w przedziale 6 400,00– 7 800,00 zł. w zależności od doświadczania, wysługi lat oraz posiadanych kompetencji i umiejętności.

 

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje.
  • Klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2).

 

Zakres obowiązków

  • Wsparcie organizacji wydarzeń, których organizatorem lub współorganizatorem jest Muzeum Tatrzańskie, we współpracy z pracownikami Muzeum.
  • Przygotowywanie umów, harmonogramów, preliminarzy kosztów danego przedsięwzięcia.
  • Opracowywanie wniosków o dofinansowanie zewnętrzne działalności muzealnej,
  • Organizacja transportów, montaży, nagłośnienia, pozyskiwanie praw i licencji oraz innych działań mających na celu przygotowanie wydarzenia, bądź wystawy.
  • Koordynacja nad produkcją wystaw i organizacją wydarzeń oraz nad zadaniami i czynnościami zespołu zaangażowanego do danego przedsięwzięcia.
  • Archiwizacja prowadzonej działalności.
  • Współpraca przy opracowywaniu kalendarza wydarzeń, przygotowywanie zestawień, zbiorczych list, harmonogramów wydarzeń oraz przygotowywanie danych frekwencyjnych z wydarzeń.
  • Współpraca z partnerami, współorganizatorami, wykonawcami, zleceniobiorcami, klientami, a także ze wszystkimi działami i samodzielnymi stanowiskami Muzeum dotycząca organizacji wydarzeń, wystaw i podejmowanych współpracy przez Muzeum z podmiotami, organizacjami i instytucjami zewnętrznymi.
  • Opracowywanie wniosków finansowych, kosztorysów i preliminarzy wydatków oraz planów zakupu środków niezbędnych do realizacji zadań oraz bezpośrednie kontrolowanie zgodności z nim wydatkowania środków.
  • Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz regulaminów obowiązujących w Muzeum.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrekcję, zgodnych z charakterem stanowiska.

 

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Organizacyjnym Muzeum Tatrzańskiego, 34-500 Zakopane,

ul. Droga na Koziniec 8 , w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. wparcia organizacji wydarzeń lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: kadry@muzeumtatrzanskie.pl, w terminie do dnia 21.07.2025 r.. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 20 152 05.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Zakopane, dnia 10.07.2025 r.

Wpisz szukane wyrażenie