OFERTA PRACY – Stanowisko ds. wsparcia organizacji wydarzeń

DYREKTOR MUZEUM TATRZAŃSKIEGO IM. DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
ogłasza nabór na stanowisko: ds. wsparcia organizacji wydarzeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

 

 Wymagania

  • Wykształcenie wyższe;
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, w tym pakietu Office;
  • Sumienność, dokładność, samodzielność i odpowiedzialność;
  • Odporność na stres;
  • Dyspozycyjność.

Zakres obowiązków

  • Wsparcie organizacji wydarzeń, których organizatorem lub współorganizatorem jest Muzeum Tatrzańskie, we współpracy z działami Muzeum;
  • Koordynowanie i organizowanie wydarzeń w Muzeum, w tym wystaw czasowych;
  • Zarządzanie kalendarzem wydarzeń;
  • Koordynacja i organizacja produkcji wystaw;
  • Nadzór nad realizowanymi wydarzeniami i ich harmonogramem;
  • Poszukiwanie i monitorowanie ogłaszanych konkursów, naborów, itp. na dofinansowanie działalności realizowanej przez Muzeum;
  • Archiwizacja prowadzonej działalności;
  • Opracowywanie wniosków finansowych, kosztorysów i preliminiarzy wydatków oraz planów zakupu środków niezbędnych do realizacji zadań oraz bezpośrednie kontrolowanie zgodności z nim wydatkowania środków;
  • Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz regulaminów obowiązujących w Muzeum;
  • Współpraca z działami Muzeum Tatrzańskiego przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych na działalność muzealną;
  • Opracowywanie samodzielnie, bądź we współpracy z działami, wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zewnętrzne (publiczne lub prywatne) na działalność muzealną;
  • Współpraca z działami Muzeum Tatrzańskiego przy realizacji i rozliczaniu dotacji zewnętrznych na działalność muzealną, a także nadzór nad projektami, w szczególności nad terminami wynikającymi z dofinansowań;
  • Przygotowywanie samodzielnie lub wraz z działami Muzeum dokumentacji w zakresie niezbędnym do sporządzania aplikacji o dofinansowanie projektów;
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez dyrekcję, a nie będących w sprzeczności z Kodeksem Pracy.

Warunki pracy

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy: pełny etat
  • miejsce pracy: filie Muzeum Tatrzańskiego oraz praca w terenie
  • wynagrodzenie:  od 5.000,00 zł  do 6.000,00 zł brutto w zależności od stażu pracy

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
  • stabilne zatrudnienie;

Wymagane dokumenty

  • CV;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje;
  • klauzula informacyjna wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej oferty pracy.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 2)

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Organizacyjnym Muzeum Tatrzańskiego,
34-500 Zakopane, Droga na Koziniec 8 , w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. wsparcia organizacji wydarzeń” lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: kadry@muzeumtatrzanskie.pl, w  terminie do dnia 27.12.2023 r. do godziny 12:00. Decyduje data wpłynięcia ofert do Muzeum. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 20 152 05.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

Zakopane, 13.12.2023 r.

 

Wpisz szukane wyrażenie